En bild som jag tog en kväll för några veckor sen.
 
Igår var det sista arbetsdagen på mitt andra sommajrobb (den var lite jobbig) så nu är det bara två dagars jobb kvar och sen är jag bara ledig tills skolan börjar. Härligt!
 
Idag har vädret varit otroligt. Det regnade inatt men tidigt imorse slutade det och solen kom fram. Precis lägligt till mamma och jag gick och simmade. 800 meter blev det den här gången igen och superhärligt var det. Varmt i vattnet och soligt. Sen bar det iväg på´ett litet shoopingäventyr med familjen och mammaskompis Carina. Jag hittade (ännu) en blus, svarta strumpbyxor billigt, peeling och godis.
 
Nu bär det snart iväg på träning, det ska bli kul!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0