I söndags kom jag på att jag skulle kolla på lite gummistövlar på nätet (mammas idé egentligen) då jag inte har några skor som är särsklit lämpade för regniga dagar. Det fanns hur mycket stövlar som helst men såklart så faller jag för de på översta bilden över - ett par med kilkack från Diesel.
 
De och stöveln under var riktigt häftiga. Kilklackar som är så jag också. Jag var bra nära att klicka hem dem då storlek efter storlek försvann och det var rea på dem. Men det blev inte så och nu i efterhand känns det ändå bra att jag inte gjorde det för 740 kr somd e kostade på rean är ändå mycket pengar. Men ja, nu är det slut och det är inget att göra åt. Lie synd är det ändå men jag har insett att man kan inte ha allt. haha. Dock blir det plastpåsar i skorna igen ändå om det regnar! haha
 
Utöver det kan jag tillägga att den där sidan Zalando verkar värd att testa då det fanns massa snygga saker där och det var dessutom både frankfritt och returfritt (eller vad det heter).
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0