Dagens dessert (inte för att det blir dessert på maten ofta, haha)
Vanlijglass, färska jordgubbar, chokladsås och skivade bananer!
 
Hej!
 
Efter 5 timmars jobb igår åkte jag till Niclas på kvällen och hade en mysig sommarkväll där. Sen idag lyckades jag tjata till honom till mig. Vi hade kanske tänkt att spela minigolf men så blev det inte. Istället gick vi små promenader, bland annat till ica och köpte jordgubbar, bananer kola- och chokladsås. Tillsammans med glass blev det vår efterrätt efter mammas pasta gratäng till middag. Men sen var han tvungen att lämna mig. Jag hade också tänkt åka iväg på en sak men det blev inte av. Hade dock velat träffat lite saknade vänner. Men det blir väl någon gång.
 
Sen när vädret var som bäst, imorse var pappa och jag iväg en sväng och övningskörde. Jag övade på att starta. Har ofta kört motorstop innan, de få gånger som jag kört. Men nu känns det som att jag klanske håller på att få kläm på det!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0