Jag har precis varit ute och sprungit i regnet. Dock fick jag inte så mycket fart men det kändes skönt att komma ut lite i alla fall. Annars så känns det mesta ganska tungt nu. Det känns inte som att det kommer någon riktigt sommar. Jag som hade planerat inför det med alla nya kläder som jag köpt. Där ska jag lära mig en läxa känns det som... Jag har i alla fall ätit jordgubbar och det känns ju sommrigt i alla fall.
 
Sen igår var jag och tränade på kvällen. Tungt var det men desto bättre kändes det. Före det var Niclas här. Vi såg på de sista avsnitten av vänner. Sorgligt. Nu får vi börja kolla på en ny serie. Tror att det antingen blir How I met your mother eller The big bang theory.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0