Dagens lunch
 
Idag jobbade jag men det blev inte så mycket jobbat egnetligen för strax efter att jag hade börjat började det åska så då fanns det itne mycket att göra. Efter en timme fick jag sen gå hem. Innan jag fick det smälte det dock till rejält några gånger. Sånt tycker jag inte om. Men det slutade ganska fort efter att jag hade fått gå hem. Men då satt jag och läste, gjorde annorlunda hamburgare (med grovt rostbröd till bröd) och sen tog jag ett bad och målade naglarna.
 
Före jag var och jobbade var vädret jättefint så då tog jag en promenad och sen gick jag hem och kokade nudlar med grönsaker och räkor! Så det blev nudellunch ute i solen!
 
Nu blir det morden i midsommer!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0