Armani kan verkligen det där med parfym. En god killdoft men en ren och maskulin flaska.

Jag fick en rolig och oväntad sak av Niclas här om dagen. Nämligen hans parfym som nästan är slut. Jag är riktigt svag för den här doften och när jag var till Riga förra sommaren letade jag upp den i taxfreen på båten och sprayade den på ett parfymprov. Fast det fick mig bara att sakna honom mer..

Så det här parfymen står nu och doftar gott i mitt rum (fast att jag inte har sprayat med den konstigt nog!). Så mitt femininia rum går inte riktigt ihop med doten som man ibland möts av! haha Och sen så saknar jag ju honom när jag känner doften. Fast det är också bra att ha den för den doftar verkligen underbart och det är bra att ha när man saknar honom!

Sen ska jag passa på att säga Grattis till Carina som fyller år idag! :)
// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0