Jag har gått och drömt om att hitta en t-shirt i en ledig modell. Men jag har inte tänkt att det skulle vara vilken t-shirt som helst utan en med dip dye där orange förvandlas till gult. Men ja inte har man hittat en sån...

Men så är jag inne på polyvore, där jag gör mina collage och ser en sån t-shirt. Men då kommer jag på att jag har sett den förr och till och med har gjort ett collage med den. Det var alltså den som jag tänkte på och inte hade glömt men ändå glömt.,.. Hänger ni med? haha

Här är det collaget i alla fall och sammanfattat vill jag ha en sån här t-shirt. Dock känns fransarna inte som min grej riktigt...
'
Fire




Skulle inte det här vara snyggt att klä sig i?!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0