For school

Jeans - buckle.com, skor - Jeffrey Campbelle (farfetch.com), väska - YSL (veryeickoff.com), blus - calypsostbarth.com, armband - jcrew.com, ring - riversisland.com.

Fast att jag är rastös nu om dagarna när jag har lov som betyder inte det att jag vill tillbaka till skolen. Utan jag vill att sommaren ska dra igång. Och sen när jobbet börjat lär jag nog inte alls vara rastlös. Men den här dagen har varit yttligare en sån här "gå-hemma-dag". Jag hade tänkt hälsa på farmor men hon var upptagen.

Man ja, fast att jag inte vill tillbaka till skolan nu så har jag kommit på att jag vill ha ett par utsvängda jeans till hösten/sensommaren. Det skulle vara så snyggt till mina träklackar (annars ser jag nog liten ut), typ som Jeffrey Campbellskorna här över. En blus till det och lite guld hade inte heller varit fel. Kanske jordnära och vardagligt men ändå lite tjusigt - säger jag.

Ha nu en bra fredagskväll alla! :) 

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0