Klänning/tunika - Gina Tricot (149 kr) , halsband- Gina Tricot (149 kr), Skor - Haléns (399 kr)


Denna soliga onsdagskväll i Juni sitter jag inne och lyssnar på musik på spotify. Det var ganska länge sen jag lyssnade på musik där så det är lite nostalgi (fast det bara gått ett år typ). Hur som helt blir jag väldigt danssugen. Jag vill dansa och klä upp mig i sommar och dansa vid vattnet en solig kväll i Juli alltså! Jag har massa outfitidér som jag vill använda ju. Nu har jag då nog med klänningen (tror jag :P haha ) men jag hittade den här på Gina och tycker den skulle vara snygg med guldaccessoarer!

Observera alltså att de tre sakerna över går att hitta i Sverige :) Nu matchar ju inte riktigt de guldiga accessoarerna i nyansen och skorna kanske inte var exakt i den modell som jag hade velat ha dem. Men jag fick ta vad jag hittade. Jag tror ni fattar tanken ändå va?

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0