Korall


Klänning - Riverisland.co,  pumps - intermixonline.com, örhängen - lordandtaylor.com, läppglans - macys.com

Korall är en färg som jag tycker är härlig. Jag brukar bli riktigt förtjust i det till sommaren och våren varje gång. För två år sedan var det t.ex korallfärgat läppglans som jag ville ha och förra året var den kappa - som jag också köpte. Nu i år har jag dock inte hittat något korallfärgat som jag dragits till så utan det har mera varit skor som varit den stora lasen (haha). Men så stötte jag på den här klänningen. Vilken härlig kreation att ha om man skulle gå på bal. Men ingen bal blir det tyvärr för min del. Men nästa år smäller det med studenten! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0