Hej! 
 
Den här bilden är inte tagen idag. Så jag sitter inte i en bil och mobilbloggar. Utan bilden är tagen för någon månad sen och nu sitter jag hemma efter en dag med jobb. Har haft mycket jobb och folk runt omkring mig så det var skönt att få komma hem och sätta sig ute i solen och äta lite midsommarmiddag med mamma, pappa och lillebror. Vi brukar göra så att vi tjuvstartar lite kvällen före. Så är det också vid jul.
 
Men ja vädret var ju riktigt härligt, tänkt om det kunde vara lika imorgon och imorgonkväll! Men tycker jag har hört att det kan bli regn på eftermiddagen/ kvällen :( Jag hoppas hoppas hoppas så gärna på sol i alla fall! Men jag vågar nästan inte skriva det...
 
//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0