Hej!

Min första dag på sommarlovet ( eller kanske det mer är på måndag?) började segt. När jag hörde regnet utan föär fönstret fick jag ingen lust att gå upp tidigt. Sen känner jag mig lite låg. Jag måste ha slappnat av omedvetet när jag fick sommarlov. Jag vet liksom inte vad jag ska göra fast att jag med sannolikhet kan hitta på saker att göra. Så det är nog bra att jag tog ett till jobb för kommer sommardagarna se ut så här - regniga och träkiga är det lika bra att jobba. Fast jag hoppas verkligen att det inte är på just mina lediga veckor som det regnar..:S

Men jag har i alla fall fått en grej gjort idag ( sen har jag en planerad till kvällen också) och det är att jag har varit ute och övningskört. På en liten väg dessutom! Vid några svängar blev det kanske lite galet men i stort sätt gick det och kändes det bra :).Sen när pappa och jag kom hem blev det fika!

Här är ett par coola solgöasögon som jag hittade på stylebytyra.se. De är lite galna men otroligt söta också!



- 79 kr/st

// Elaine

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; tack sötis :D allt bra?

2012-06-09 @ 17:23:43
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0