Luxery
 
 
 
Jag har kommit på att det här med att göra kollage med kläder som jag vill ha både stillar mitt shoppingbegär men det kan också göra motsatsen. Som t.ex det där med Dip Dye tröjan i orange/rött och gult. När jag gjode ett collage med den ville jag efter ett tag medvetet verkligen ha en sån t-shirt - och nu har jag också det. Men sammtidigt så är det som att jag har ett plagg och klär mig i det när jag får göra ett kollage av det så här och matcha det med andra kläder, skor och accesoarer. Fattar ni vad jag menar?
 
Hur som helst älskar jag att göra kollage så här, speciellt på sidan Polyvore.com. Det enda negativa med det är att de ofta har kläder från kedjor som jag inte kan få tag i. Men bra är väl det ändå? För annars skulle jag vilja köpa allt och nu kan man ju i alla fall bli lite inspirerad. Det är på två sätt. haha
 
Vad tycker ni om den här Hervé Léger - klänningen?
Jag älskar färgen och om jag fick välja en enda Hervé L´´eger- klänning skulle det vara denna (tror jag) och då skulle den matchas som över! Fast i så fall på röda mattan för det blir så lyxigt att det är bara där det inte blir för lyxigt! ;) haha

 

Hervé Léger bandage dress
$1,904 - mytheresa.com

 

Miss KG high heel shoes
£85 - republic.co.uk

 

                                                         J Crew leather handbag
                                                               $138 - jcrew.com

 

Cuff bracelet
$14 - gojane.com

 

Wallis mixed metal jewelry
$26 - wallisfashion.com

// Elaine


Kommentarer
Postat av: ana

gillar klänningen! så snyggt med den blåa färgen:)

2012-06-30 @ 13:15:38
URL: http://fashionising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0