I mars (tror jag det var) hade h&m fått in en jättefin mockajacka som jag provade. Men jag köpte den inte för att jag har så mycket jackor och sen var den lite konstig i storlekten. Men jag gillar verkligen sånna här mc-inspirerade jackor. De är så coola. Sen fanns den här i vinrött och det hade varit riktigt snyggt att ha en sådan färgad jacka. Men jag inte riktigt tjejen som bär alla färger som kan matchas till vinrött tror jag.

Aja, var inte den här snygg i alla fall? Hittade de här bilderna på mobilen och kände att jag var tvungen att visa.

// Elaime

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Nu är tävlingen om det fina kors halsbandet avslutat så kika in om du vann. PLUS att jag startat igång en ny rolig tävling så spana in den.



Hoppas du får en underbar dag fina du! KRAM

2012-06-16 @ 12:56:27
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0