Niclas och jag på min födelsedag förra året - Augusti.

Idag har jag varit hos Niclas. Han hade lite tid till mig mellan hans skolavslutning imorse och jobb ikväll. Att han orkar med mig när han har så mycket annat, som klasskompisar, bästa kompis, familj, skola och jobb. Han är riktigt fin han!Jag fick en kommentar om det tidigare i veckan - att han var riktigt snygg och om han var singel...
Ja han är riktigt snygg och stilig men han är inte singel. Haha

Jag hoppas att jag, vi och alla mina kompisar får en rolig sommar. Alla lär ju ha fått sommarlov nu så! :)

Nu blir det top model och Projectrunway för mig tillsammans med något gått och vitaminrikt!

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0