Blus - h&m (divided), Svarta jeans - Haléns, Halsband - fått av min faster, Svart armband och örhängen - Guldfynd, Grönt armband - från någon tidning och Glasögon - Robert D. 

Igår använde jag min pastelliga, broderade och volangiga blus från hm för tredje gången. Till det blev det svart. Så det skapade lite kontraster mot den söta toppen. Sen blev det lite silverglans från smyckena över det hela också.

Jag önskar att jag kunde få bättre bilder till bloggen i och med en bättre kamera och en frivillig fotogrf. Men ska jag ha en fotograf måste jag ibland tvninga min lillebror, mamma eller Niclas och från min lillebrors sida är det inte populärt.. x) Sen tänkte jag berätta att en ny design här på bloggen nog får vänta tills i höst. Jag känner att jag vill ha god tid på mig att göra den, även om jag funderat på den ett tag. Men den här lila som jag har nu är väl inte hemskt dålig ändå, så den inte duger över sommaren?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0