Dagens lagom uppklädda (enligt mig) klädsel. Tunika - butik i Linköping, tights - vet inte, ballerina - Skopunkten, örhängen  - Glitter och solglasögon - med tidning. Jag bytte dock om sen till kvällen.

Ja nu har manfått sommarlov igen! Sist jag fick sommarlov kändes faktiskt som igår men det känns skönt att få slippa dra till skolan varje morgon fem dagar i veckan. Men så den större delen av dagen har spenderats i skolan med några lektioner (mest bestående av utväderingar och fika), ett hål, glass. Sen en avslutning med framträdanden - ett mycket roligt sådant.

När jag sen kom hem bar det iväg till lillebrors skola och sen honom sluta nian och få sina slutbetyg. Han var så stilig så med turkos skjorta, beiga byxor, väst och solglasögon - min coola och duktiga lillebror!
Sen träffade jag också på Markus, Frida och min gammla franskalärare Leif. De var roligt att se alla de igen!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Uuuuuuhhuu leeeeeeiiiiif ;D heheh förlåt!

2012-06-08 @ 20:38:03
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0