Hanna
Shorts - Replay, solglasögon - DKNY, Skor - Nelly, Top - VILA, läppstift - Viva la diva. 

Jag har precis suttit och klippt ihop det här kollaget på Mylovebasket.com. Det är ett tävlingsbidrag till en stylingtävling där man ska styla en bloggare. Priset är sedan produkterna i kollaget! Jag valde att style bloggaren Hanna Friberg. Jag tittade in på hennes blogg och den kändes inspirerande och ärför valde jag henne. Jag tror inte mina chanser är stora men man kan ju alltid hålla tummarna. I alla fall så var det kul att göra! Dock lite knepigt med att skorna inte blev så bra utklippta. Solglasögonen var också lite svåra att placera.

Nu är det dags för TV. Det blir repris av Desperate Housewives och sedan Chriminal minds!  Revenge får jag se repris på i helgen sen.

// Elaine  

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; tack sötis! :D

ja det är coolt :)

allt bra?

2012-06-07 @ 21:52:40
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0