Från Bikbok

Jag skäms lite när jag skriver det här - men yttligare ett par sandaler med träklack har flyttat in hos mig (tredje paret för i år). FAST den här gången är det en väldigt tidig födelsedagspresent  (fyller år om nästan exakt två månader) från mamma och pappa  så jag borde inte känna mig så skyldig. Men jag har verkligen gått och suktat efter de här så när jag fick dem av mamma och pappa blev jag så himla glad. De är så underbart fina!

Men nu är skogareroben full. Eftersom jag valde dem i svart (hade ju kollat på dem i brunt först) så har jag nu sandaler i alla färger. Det betyder att jag inte behöver oroa mig för att jag inte har några skor som passar till kläderna i sommar! ;) haha
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: sofiahassan - Civilingenjörsstudent

tack så mycket :)

2012-06-04 @ 17:13:08
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0