Niclas katt pricken en solig dag för ett tag sedan.

Hej!

Ännu en ledig dag för mig. De vill inte ha oss på skolan när vi treorna tar studentena x) Men nästa år då är det min tur! Och jag klagar inte på att jag är ledig nu heller ;) Fast när vädret inte är så bra är det förstås inte jättekul.. Men jag ska försöka utnyttja den här dagen fast att jag sov ganska länge imorse. Samma gällde igårkväll när jag somnade framför tv:n, som jag nästan aldrig gör. Det kanske är därför jag har lite migränkänningar nu? För att jag har sovit lite väl mycket?

Igår var jag i alla fall till Niclas på kvällen. Jag försökte få lite råd av honom om det andra sommarjobbet, om jag ska ta det eller inte. Men ja jag är fortfarande kluven och kanske är det det som håller på att ge mig migrän. Jag har så mycket saker i huvudet på något sätt. Jag kan verkligen inte bestämma mig om jag ska jobba eller inte. Pengarna behövs men kommer jag inte vara ganska slut efter tre veckor med annat jobb? Sen kan man ju inte förutse vädret också...Men ändå, sommarjobb växer inte direkt på träd...

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Take it or leave it!



+ du kommer få mer catchiiing. Du kommer ha något vettigt att göra. Du kommer kunna njutanav dinalediga stunder. Du kommer ha rutin med tider. Du kommer ha rutin med måltider. Du kommer träffa folk. Du kommer ha roligt.



- du kommer vara mindre ledig. Du kommer kanske bli trött.



Om du tar det - wihoo mer grejs till dig.

Om du inte tar det - så blir iaf någon anna glad för att du tackade nej och den personen fick det.



Dessutom - tackar du ja, tackar du ja till kanske något framtida mera? När de frågar efter dig så snällt!



... Hur många veckor äär det?



Hahaha! Åh jag ska bli psykolog

2012-06-05 @ 11:55:18
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0