Klänning - h&m, Skor - Bikbok, Hasband - från Niclas, Örhängen - Guldynd, Tights - vet inte.

På Niclas födelsedag ( i onsdags) såg jag ut såhär. Dagen till ära bar jag min nya favoritklänning som jag råkade springa förbi på h&m av en slump en dag efter skolan förrut. Till det hade jag sen svarta tights och mina nya  för -tidig-födelsedagspresent-skor. Älskar dem och älskar klänningen! Smyckena till det blev sen enkla vita ploppar i öronen och Niclas halsband runt halsen. Sen får vi ju inte glömma mina nymålade naglar i fransk manikyr.

Jag kände mig riktigt fin. Kanske lite väl fin men jag måste ju passa på att bära mina klänningar någon gång! ;)

Vad tycker ni om klänningen nu när ni sett den på? Det här känns som klänningsmodellen för mig!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Hanna & Vanessa ♥

sv; jadå, allt bra?^^

2012-06-09 @ 18:30:31
URL: http://ourmemoriiees.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättefin klänning! :)

Bor du i Linköping?

2012-06-10 @ 20:15:08
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0