Idag har jag som planerat bara varit hemma och tagit det lungt. Dagen gick rysligt fort och jag förstår knappt att det är kväll redan. Men hur som helst är det och efter den här kvällen väntar jobb ett bra tag. Men före det ska jag ha tisdagskväll och titta på den nya säsongen av Top model - British Invasion. Där det är lite tävling mellan amerikanare och britter. Spännande! Efter det blir det Project Runway!
 
Väskorna här över är två tävlingsbidrag till en designtävling som Nelly har. De har ju haft tävlingar där man ska designa väskor och klänningar förrut men nu är det väskor. Den första blev jag inte riktigt nöjd med bakgrunden på...Med jag skulle gärna vilja ha båda själv. Speciellt den andra som jag döpte till " Elaine". Gå gärna in och rösta om ni gillar dem (tror man kan klicka på dem). Jag skulle gärna vinna då priset är presentkort på Nelly och en designkurs i MILANO!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0