Sen jag såg de där skorna på bikbok har jag varit helt såld den senaste veckan. Så jag hade tänkt att köpa dem idag. Men när jag och Sara var in och provade dem efter skolan blev jag lite besviken. Dock inte på utseendet såklart! Det var det att de var ganska smala så jag tror att mina fötter hade sett klumpiga ut i dem i sommar och de hade nog varit så fina att jag inte hade vågat använda dem. Riktigt synd var det för jag älskade verkligen modellen med träcklack och guldnitatna !! :(

Sen såg jag att bikbok också hade fått in skor som såg ut som Jeffrey Campbell- skor. Dock har mitt begär för sådana stillat sig lite nu. haha Men de är ett tips!

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0