Idag invide jag min fina nya blus från VILA. Men jag blev besviken när jag såg att de den gula tråden som är sydd längs ytterkanterna på volangerna har gått upp på vissa ställen. Vad kallar man det egnetligen förresten? x) Hur som helst blev jag misnt sagt besviken då jag betalade 300 kr för den och tvekar nu på att den kommer hålla så länge. Jag som såg fram emot att ha den till ett par shorts i sommar. Det hade blivit fint. Men ja vi får se vad som händer... Jag vet att jag egentligen borde lämna tillbaka den... Så tråkigt med dålig kvalité men jag är så förtjust i den nu...:(

Hur som helst är här lite bilder på den,medans den är fin och hel (någorlunda då. Det syns i alla fall inte om man inte granskar den på nära håll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0