Här har vi äntligen förbättringen av bilden som jag ritade på mina kompisar i sommras. Teckningen som först såg ut som den gjorde här under kände jag behövde snyggas till. Så i höstas och några eftermiddagar i år har jag suttit och förbättrat teckningen i Illustrator med banor och allt vad det heter. Jag har dessutom ändrat och lagt till lite saker.

Ännu en gång såäger jag; att med tanke på att jag för lite mer än ett år sedan inte alls gillade illustrator och ville slänga datorn i vägen ( nästan..haha) så är jag stolt över mig själv. Aldrig att jag för ett och ett halvt år sedan hade trott att jag hade kunnat gjort det här om lite mer än ett år senare!

Orginalet


// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0