LOVELY

Jag skulle lätt vilja äga dessa underbart fina saker. Alla sakerna tillsammans tycker jag skapar en snygg look- väldigt " Elaine-ig"!

Jackan är så otroligt söt, vill ha den! Jag har fått något för jackor den senaste tiden. haha Både armbandet och solglasögonen är från Mango. Tänk om den affären kunde finnas nära mig...

Sen är skorna från Zara. Jag har aldrig handlat något där men har länge velat det ( då Zara inte finns så nära mig). Men när jag såg ett repotage i veckan av uppdrag granskning på svt ( tror jag det var) tappade jag den lusten. Det repotaget handlade om hur dåligt personalen på Zara behandlas. Det är förmodligen inte unikt.. Men ja min lust försvann som sagt lite..

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0