Hej!

Nu, under tiden att jag har håla försöker jag läsa igenom och förstå Shakespears pjäs Twelfth night och göra lite franska. Sen ska vi börja med första världskriget på historian (tror jag). Jag tycker att det är intressant med det kriget och andra världskriget så det ska bli kul. Det ska examineras med ett prov i slutet av månaden. Tro det eller ej, men det blir typ mitt andra prov på hela åkslursen så här långt!

Tidigare idag har gjort klart en form till en mask i gips och sen målat den i lila. Men det är lite saker kvar att göra för den ska dekoreras och sen har jag yttligare en mask x) Men när jag äntligen blir klara med dem ska jag måla klart min lök och sen designa en hårtork som om en designer (som jag ska välja ) hade gjort den. Något knepigt att bita i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0