Den här dagen har (som jag skrev tidigare) bestått av lite krativt tänkande och görande. Men sen har den också bestått av simning med Sara efter skolan. Vi simmade hela 1000 meter och duschade och bastade efter det. Sen var jag också in och provade en blus som jag blev förtjust i i fredags. Men det blev inget köp idag. Det kändes inte helt hundra så ska tänka lite mer på det.

I alla fall känner jag mig fräshoch duktigt nu, så jag ska försöka plugga lite franska. För imorgon har jag nämligen prov. Önska mig lycka till ?!:)

Dagens outfit har beståt av jeans från Cubus, kavaj, hårklämma och body (linnet) från H&M. Samt det lysandet nagellacket från depend (Åhlens).





// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0