Jag har tillbringat min söndagkväll framför repris utav Top model och Revenge - två bra serier/program! Jag ska ta och fortsätta med det snart men fnderar om jag ska ta en dusch före, annas blir det imrognbitti. Men förrutom tv-tittande har min eftermiddag beståt av en liten lässtund i engelska - Shakespears pjäs Twefth night och en promenad. Kände att det var bra att komma ut i luften och röra på mig.

Jag hade vinterjackan på mig men jag tror jag ska ta och hänga tillbaks den i garderoben snart. Även om det blåste ute fick man verkligen vårkänslor!



God natt!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

night! kommer inte imorn. sitter hemma med kryckor. kommer antagligen på tisdag. antagligen, inte helt klart. hälsaaaaaa

2012-03-11 @ 20:51:06
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0