Rosé

Jag har blivit lite sål på roséguld den senaste tiden (te.x från bloggaren Fanny Lindblad). Egentligen har jag alltid älskat guld (även om det inte är äkta) i alla nyanser. Men nu känns det väldigt rätt med att välja rosétonen. Det ser så sött ut eftersom det ser lite rosa ut. Men den effekten kan man ju också få med att bara rosa diamantörhängen som de här över. Hårsnoddarna har jag funderat på att köpa ett tag nu så jag kanske gör det. Sen är det ju jättesnyggt om man matchar det så här - med svart!

ring - astleyclark.com, hängande örhängen - pret-a-beaute.com, hårsnoddar - h&m.se, örhängen - ylang23.com, svart ring - endless.com, skor - sirenshoes.com.au, "korsörhängen" - jcpenney.com.

Vilket ser dyrast ut?
Jag kan tala om att den svarta ringen kostar hela 39 000 kr och det allara billigaste är hårsnoddarna som bara kostar 30 kr. Sen var de som ser lite ut som korsörhängen billigaste - de kostade 215 kr. Lite skillnad va? haha

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0