God morgon!

Jag var uppe med tuppen idag - ja jag gick upp kl 7 på en lördag! Men hör och häpna; Jag vaknade egentligen ännu tidigare - nämligen kl5! Börjar jag bli gammal redan eftersom jag vaknar så sent eller vad är det här?! x)haha Jag känner mig i alla fall inte gammal, fyller jag verkligen 18? Ibalnd känner jag mig fortfarande som 10 år. haha Men ja då lär jag ju inte bli äldre än jag är när jag är 30 heller så och det lär jag nog inte klaga på då ;)

Jag har i alla fall tillbringat morgonen med att äta frukost, sett på en avsnitt av Project Runway, läst bloggar, gjort lite lite franska och nu håller jag på att måla naglarna.


Jag i måndags

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0