Här är två låtar som också är med i Eurovison song contest i år. Den ena är Maltas låt och den andra är Irlands. Och som ni ser tävlar Jedward för Irland i år igen - alltså som förra året. Det tyckte jag var ritkigt tråkigt, det hade varit lite bättre med variation. Sen var förra årets låt mycket bättre. Men den här är inte hemsk än då enligt mig.



Sen är Maltas låt också en aning tråkigt men jag gillar den ändå ibland, den är lite mysig.

Men överlag är inte de här de bästa låtarna och jag tror inte att de kommer vinna. Fast Irland kan nog placera sig bra eftersom så många gillar Jedward.

Vad tycker ni om de två låtarna och Jedward?
Jag tycker att det mest är låtar som man hör på radion och nynnar med till, inte som vinner Erovion song contest...

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0