Här är dagkrämen som jag köpte i söndags. Det är den som heter BB-cream från Garnier som visas på reklamen och det är alltså en dagkräm men den är färgade. Sara har pratat om den i skolan så jag tänkte att jag skulle testa den när jag sprang på den till ett pra pris (79 kr).

Den ska vara både täckande men också vårdanden. Den ger fukt och sen lyster med hjälp av c-vitamin. Dessutom har den solfaktor i sig. Så det blir upp till bevis sen i sommar när jag tänker använda den, då man inte vill ha så mycket fundation. Men jag testade den faktiskt idag och den kändes len och lätt men eftersom jag inte hade något annat smink (som mascara) har jag ändå inte känt mig tipp topp idag. haha

Är det någon som har testat den?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0