New Yorker - 139 kr

Ja det där med att låta bli att handla är inte riktigt min grej... Ändå så tycker jag att jag inte är på stan så speciellt ofta. Jag ska ta och kolla igenom min garderob som är proppfylld nu i alla fall för i onsdags hittade jag den här häftiga t-shirten (och ett annat linne som jag drömde om förra veckan). Sen bytte jag mina favoritjeans som gick sönder (snyft). Vad är det med mig och jeans? Jag som verkligen tyckte om de här!! :( Så får se hur länge de nya paret håller...

// Elaine

Kommentarer
Postat av: maya (mayski)

åh, snygg tröja! :D

hoppas du får en awesome fredag!



vad ska du hitta på? :D

2012-05-25 @ 17:56:02
URL: http://mayski.blogg.se/
Postat av: Mathilda/minlillabloggg.blogg.se

Hej! Ville bara säga att din blogg är grym och att din header är jättefin! :) Kram <3 /Mathilda (minlillabloggg.blogg.se)

2012-05-26 @ 18:47:54
URL: http://minlillabloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0