Hej!

Vilken varm och solig dag det har varit idag! Riktigt varmt. Jag höll på att smälla av av värmeslag på bussen till skolan... Men i alla fall så har dagen varit som en vanlig fredag - det innebär lång tid till lunch, håla, engelska, svenska och historia. På Historian fortsatte vi att se filmen om andra världskrigen. Fyfan så hemsk den var. Jag fällde nästan en tår vid ett tillfälle. Tänk att ha levt under andra världskriget..usch.

Men jag försöker glömma det nu och leva i nuet. Det är något som jag är ganska dålig på, jag är ständigt planerande. Men för att njuta av dagen och vädret har jag ätit hemagjord pizza till middag, varit ut och fotat för mig själv och före det överraskade jag Niclas i några små minuter när han var påväg till Markus. Ville bara träffa honom, lite, lite.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0