Hej!

Den här dagen har varit tung och jobbig. Den började med att jag försov mig en halvtimme. Sen hade jag som de flesta med engelska B två nationella prov. Men jag orkar inte tänka mer på det nu. Med de orden förstår man väl att jag är lite missnöjd? x) Vi får hoppas att det är som alla andra säger - att jag oroar mig i onödan.

Sen efter lunchen gick det lite lätttare i alla fall. Jag gjorde en affish som ska vara med i en lite tävling. haha
När jag kom hem var jag helt förtörd. Kände mig deprimerad pågrund av hela dagen, regnet och det mesta i allmänhet. Men jag ryckte upp mig lite och gjorde lite franska i alla fall.

Men för att muntra upp det här inlägget lite tänkte jag visa de här festis förpackingarna som jag hittade på en blogg. Detta är vad jag kallar design!! Riktigt häftiga! Jag läste att de var designade av en som heter Yunheen Yong för några år sedan. Men jag vet inte hur säker min källa är... 



Är de inte otroligt coola i alla fall?!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag vill ha en!"!!!!!

2012-05-09 @ 19:53:06
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0