...och jag är en skoshopaholic.



När jag städade rummet i ördags ställde jag upp mina skor för att se hur många jag hade och det visade sig vara 16 par. Fast då är inte några vinterstövlar inräknade på bilden. Sen kom jag också på att jag har massa jackor. Tror att det är 8 jackor varav hälften är vår/sommar jackor och den andra hälften vinterjackor. Så jag kan väl lika bra passa på att också säga :

Hej jag heter Elaine och jag är en en jackshopaholic. Men det är inte värre än skor! Men glöm inte att jag har haft en tid och samla på mig de här och jag är nog inte värst ;) haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR

Hej sötis :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/may/onsdag-dagens-blogg.html

Kram!

2012-05-02 @ 10:55:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0