H&M outfit

En person tyckte att jag skule använda mer tillgängliga kläder frö oss i Sverige i mina collage istället för kläder från massa utländska sidor, Ja det är en bra idé och jag har försökt att göra det ibland. Men det är svårt att hitta, speciellt saker som jag tycker är snyggt tillsammans då alla svenska sidor inte finns med. Men jag ska försöka bätttra mig.

I alla fall satte jag ihop det här collaget med bara plagg från H&M för att få ihop ett sånt där "tillgängligt" collage. Kanske är det lite tråkigt att allt är från H&M men jag tycker att dessa saker ändå gjorde en snygg kombo. I vanliga fall är jag inte så mycket för bohemiskt (även fast mamma kallar mig bohem till sättet ibland ... haha) men jag börja bli lite förtjust i plagg som är inspirerade av det ändå.

Väska i läder ~ 800 kr, klänning ~ 150 kr, skor ~ 100 kr,  ring ~ 50 kr, armband ~50 kr och solglasögon ~ 60 kr

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0