Äntligen har jag fått träna igen! Hade skivstångspass idag och mer tränat ska det bli i veckan hoppas jag. Dock var det tungt på något sätt idag. Kanske pågrund av att det var typ 2 veckor sen jag tränade? Jaja, bra kändes det ändå. Men nu är det bara några pass kvar så jag ska verkligen försöka passa på att gå på så många pass jag kan innan terminen är slut. Sen i sommar blir det försig några utepass, promenader och springturer. Men jag bad mamma (betalade henne sen) köpa ett hopprep till mig så jag kan träna lite själv i sommar. Sen har jag ju också min rockring.

Hopprepet är från Clas Ohlsons, kostade 99 kr och har vikter på 200 g i vadera handtag.



// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0