Nu är det bara en lektion kvar på dagen. Satt nyss med lägenheten och ville inte sluta. Det är så kul när man kommer någon vart och nu har jag bara badrum och arbetsrum/gästrum kvar! :) Men programmet börjar bli trög så jag är livrädd för att lägenheten försvinner igen.. Vill verkligen inte göra om allt! :s

Annars har den här dagen varit en muntlig dag. På franskan pratade jag franska med min lärare, hade förberett mig lite inför det. Sen direkt efterböt jag till engelska och gjorde den muntliga delen på nationella där.

Idag har jag min transparanta skjorta, uppsatt hår och ett armband som jag fått av Niclas på mig. Till min förskräckelse lossnade dock pärlan när jag kom till skolan imorse :( måste lagas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0