Nu har jag varit och klippt mig igen! Ja det är ett fasligt klippande på mitt hår men nu är det det som mitt hår behöver då det blir slitet i topparna fort fast att jag kör med balsam och sånt. Det känns lite väl kort de första dagarna efter att jag har klippt det, det gör det för jag trivs ändå när det är så långt som det är precis innan jag klipper mig. Men som sagt, mitt hår behöver underhållas.

FÖRE
Innna jag var och klippte mig såg håret ut såhär bakifrån ( i måndags). Niclas som tog bilden var dock lite skakig på handen verkar det som. haha Men man ser längden och så i alla fall.



 
EFTER
Och nu ser det ut såhär:

Ganska mycket kortare fast det är plattat, men det får jag stå ut med för snart känns det inte lika kort igen!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0