Byxor - Åhléns, Kavaj - H&M, Topp under - Gina tricot, Halsband (Diadem) - Gina tricot, Skor - Skopunkten, Armband - vet inte (gammalt som bara den i alla fall).

Idag tog jag på mitt ett par byxor som jag inte använt på väldigt länge. Jag fyndade dem på Åhléns för 75 kr en gång i tiden. Efter det har jag alltid varit svag för den här petrolfärgen som jag i alla fall påstår att det är. Lite har jag nog apat efter mamma med den där grejen med petrol. Sådan mor sådan dotter? Lite lika kan vi vara sådär ibland.

Hur som helst tog jag på mig byxorna idag tillsammans med min grå-beiga kavaj och en limegrön tröja innanför. Pricken över i:et blev sen ett diadem runt halsen, som alltså fick agera halsband. Det går inte att ha det i håret för då känns det som att huvudet ska sprängas. Men det är ju så fint så det måste användas!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0