New Yorker - 89 kr

Jag skäms nästan över att behöva säga det men det hänger ännu ett nytt linne i min garderob. Jag föll för det när jag råkade se det när jag var på stan en dag och sen kunde jag inte glömma det. Jag tänkte på hur lätt och fint det skulle vara att ha den till ett par shorts i sommar. Sen när jag skulle köpa bara det så hittade jag på den där t-shirten med fjädrar på också. Attans! Haha

Men visst var det här ritkigt sött med blommorna. Älskar färgerna också! Har länge velat haft en blommig blus eller ett linne till sommaren. Men nu får det vara nog med sånt i alla fall x) Min lilla (observera: lilla) garderob svämmar snart över.haha

// Elaine


Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

God förmiddag fina du! Hoppas du får en fin dag i solen! Sista chansen nu att delta i tävlingen som avslutas imorgon! Kanske något du vill ha till sommaren.

KRAM



http://bysofia.se/2012/may/tavling-1.html#comment

2012-05-29 @ 11:31:21
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0