Kavaj - h&m, shorts - Vero Moda, blus - Cubus och Skor - Skopunkten

Hej!

Idag har jag pluggat historia inför provet om andra världskriget nästa vecka och sen har jag spelat fotboll på idrotten. På fotbollen var vi dock bara fyra pers och på historia hade vi trott att vi skulle se film så dagen blev lite seg. Men men, fint väder har det varit i alla fall - nen det har varit varmt. Jag tog de här kläderna imorse men kände mig lite för sommrig fast att jag hade strumpbyxor på mig. 

Nu  ikväll ska jag titta på ett avsnitt av Top model och sen är det Eurovision song contest (delfinal 1). Jag hejar på Cypern,8 La la la love)  Grekland ( Afrodisiac) och Finland( När jag blundar). Rumänien (Zaleilah), Ryssland ( Party for everybody, tanterna) och Irland ( Jedward) är okej det med. Men helst ser jag att Cypern och Grekland går vidare. Finlands låt är också vacker. Hon sjunger på finlandsvenska och det är fint! :) Island och Danmark måste jag ju heja lite på också...

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0