Tunika - en butik i Linköping, jeans - bikbok, skor - skopunkten, armband (present av Isabelle) - h&m och från en tiding.

Igår hade jag på mig en tunika som jag brode använda mer. Den är köpt i en affär i Linköping en sommar. När jag såg den skrek den efter mig. Sara sa också det att den är ett riktigt Elaine-plagg. haha. Men hur som helst vek jag in den och bar den som en blus igår. Jag tycker det blev snyggt och lagom vardagschich (för att vara mig). Sen är det ett band som jag knyter en rosett av i bak men det har jag inget kort på.

Skorna klädde kanske upp det lite väl mycket men jag gillar att ha klacksor till jeans nu på våren. Dock så gav de mig som sagt skavsår... "Men vill man vara fin får man lida pin" finns det ju något som heter! ;) haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

fina bilder

2012-05-30 @ 12:31:52
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0