Gårdagens kläder nästan kastade jag till mig igårmorse när jag skyndade mig till skolan. Men hur som helst fick jag några bilder på kuppen. Därför glömde jag ta bort sladdarna i bakgrunden som ju inte ser så smickrande ut... 

Jag älskar mina skor och skulle gärna ha dem på mig till allt, som på bilden. Men jag har inte vågat inviga dem än. Jag är liksom så rädd om dem. Men jag lovar - de ska bli anväda! Som ni ser så matchade jag skorna ( som jag alltså bytt ut sen mot låga tygskor) till mina kläder. Som vanligt - jeans från Bikbok. Men en väldigt gammal blus från 70-talet som min farmor har haft. Tänk att den är så fin fortfarande!

Sen hittade jag ett halsband i trä som är mammas gamla - ungefär från 80 -talet. Så det blev en unik och lite "antik" outfit igår! ;) haha

//Elaine

Kommentarer
Postat av: 16 ÅR & FÖRLOVAD ♥

Jag gillade halsbandet väldigt mycket :)

2012-05-12 @ 14:31:44
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0