Orangellowink


Toppar - H&M, bälte - swell.com, gula solglasögon - monki.com, rosa solglasögon - wetseal.com, rosa halsband - farfetch.com, scarf - 2bstores.com.

Hej!

Imorse vaknade jag tidigt då Niclas sov hos mig med behövde åka hem tidigt. Vi gjorde tacogratäng igårkväll och såg på film :)Så efter att ha någon timme till efter att han hade åkt drog jag in till stan en snabbis. Jag kände att jag var tvungen att hadda ett par sånna där färgade shorts på h&m. Men till min besvikelse hittade jag inte dem. Dock provade jag massa andra jeans för hitta de shortsen som är perfekta för mig. Men det blev inget köpt. Jag behövde liksom se vad som fanns lite bättre. Dock sprack drömmen om alla fina plagg som jag hittade på nätet här om dagen. De passade inte mig eller så var de inte lika fina i vekrligheten.

Hur som helst fick jag i alla se om de där shortsen fanns. Jag kände att jag inte hade fått någon ro annars.

Linnena över hittade jag på nätet igår och blev helt såld. För precis som med shortsen är det så härliga färger. Sen har jag varligt fått någonting för plagg med övertoningar,eller som det annars kallas Dip Dye. Jättefint! Jag hittade faktiskt dem på h&m i alla fall. Men jag blev lite osäker på modellen som var lite för lång och stor i bak. Så jag vet inte... Annars hoppas jag att jag hittar några liknande toppar eller t-shirts till sommaren!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0