Älskar när körsbärsträden blommar! Den här bilden tog Niclas för någon vecka sen och blommorna är redan borta nu :(


För en stund sen kom jag hem från den sista träningen för den här våren. Men det ska bli lite tränat i sommar ändå så helt slut är det inte. Men i alla fall var det ett tufft (enligt mig) mixpass med både kondition, styrka och lite annat. Sen efter bjöds det på typ pomac och chokladdoppade jordgubbar. Samt drogs lotter av de som hade gått 30 gånger i år, där ibland jag. Men jag vann inget. Men det gjorde Saras syster däremot. :)
För det var också sista dagen med 3D-design för den här terminen och jag kämpade på för att hinna klart med min lägenhet. Men vad händer då? Jo det lägger ner sig självt så allt som jag hade gjort idag försvann. De där datorerna driver mig ibland till vansinne. Jag är livrädd att jag ska få göra om lägenheten som har tagit mig en termin att göra...
Men ja, på engelskan fick jag reda på mitt slutbetyg och på franskan skrev jag ett brev (typ gammalt nationellet) prov. Vilken dag, nu vill jag sova! Haha
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0