Bild från varma fredagskväll.

Nu är det dags för TV. Närmast blir det ett avsnitt av Top model 17 (All stars). Jag ska äta mandariner och vindruvor till det. Älskar att äta frukt på kvällen. Sen tror jag att det är bäst att jag äter lite c-vitamin då lillebror är lite förkyld. Nog för att man inte dör av en förkylning men jag vill inte bli förkyld igen x) Jag försökte kurera mig med att äta en vitlöksklyfta efter maten också men oj så starkt det var! Jag fick bara i mig halva x) Så akta er för mig för nu luktar jag vitlök som bara den. haha

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Neha

Vitlök är typ det bästa som finns!



Tack så mycket:D

2012-05-29 @ 20:37:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0