Hej!

Den här soliga södagen har jag till mesta dels spenderat hos Niclas. Jag tog moppen dit igår (observera ännu en gång att det var så härligt att kunna köra moppe igen, lätt att ta sig fram och tillbaka). Sen hade vi filmkväll igårkväll och idag var vi ut på en promenad med Niclas mamma och hundarna. De ställde upp och modellade lite på en stubbe. Fast Zingo verkade inte så förtjust,haha. Sen hittade vi LILA blåsippor! Innan jag åkte blev det ett glas 7up ute i solen med Niclas katt Pricken och självaste Niclas såklart.

Nu är det snart dags för middag och sen väntar träning med Sara och hennes syster. Jag känner verkligen för att komma iväg och röra på mig lite fast att det visserligen blev en liten promenad idag! :)










En mysig dag!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Heja Pricken - bästa modellen!



PS. Grattis till intervjun och jobbet DS.

2012-05-06 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0